Onko liidisuppilosi tukossa? Hyvä!
Olemme erikoistuneet tukkoisten myyntisuppiloiden avaamiseen.

  • Käytämme karhupumpun sijaan 2020-luvun keinoja
  • Rakentamamme liidisuppilot pysyvät auki, myös kriisitilanteissa.
  • Teemme liidigenerointia tuloshakuisesti, tavoitteena asiakashankintasi kustannuksen minimoiminen.

Keräsimme 21 000 liidiä vuodessa!

Tykkään Sisältö Miikkan porukassa erityisesti siitä, että heiltä tulee paljon rohkeita ja innovatiivisia ideoita myynnin ja liidien keruun kehittämiseen.

Meillä liidien keruu menee tällä hetkellä niin, että ohjaamme tarkoin kohdennetuilla SOME-mainoksilla liikennettä myyntifunneliin, joka sisältää 2 erilaista laskeutumissivua sekä liidejä validoivan kysymyksen siitä, haluavatko he tietää mitä kotisiivous heille maksaisi.

Keräsimme koko viime vuoden aikana vähän yli 21 000 liidiä. Lisäksi nyt muutama kuukausi takaperin avatessamme Oulun toimipistettä, meillä oli jo ennen avausta satoja asiakkaita odottamassa kotisiivouksia.

Henri Haho, Markkinointipäälikkö @ Koti Puhtaaksi Oy

Milloin liidien keruu kannattaa automatisoida?

Sinulta löytyy myyntiresurssit


Kun liidejä aletaan keräämään, voi soittolista kasvaa sadoilla lämpimillä liideillä kuukausittain. Jotta liidit johtavat kauppaan, sinun tulee pystyä kontaktoimaan ne.

Kontaktointi tuntuu vaikealta


Liidien keruun automatisointi toimii kasvumoottorina, kun kylmäsoittelu ja sattumanvaraiset kaupat eivät mahdollista täyttä kasvupotentiaalia.

Haluat nopeammin kauppaa


Haluat nopeuttaa kaupan kotiutumista. Jopa tutkimusten mukaan inbound liidit kääntyvät kaupaksi nopeammin ja suuremmalla todennäköisyydellä.yhteydenottoa.

Hakukoneoptimointi

Google mainonta (Google Ads)

Lisää kauppaa maksetulla mainonnalla? Oikein rakennetulla Google mainonnalla tavoitat valtavan määrän potentiaalisia asiakkaita. Pelkästään Suomessa tehdään noin 30 miljoonaa Google hakua päivittäin ja jos yrityksesi ei näy tuloksissa, ei sitä ole olemassa.

Usein kysyttyä Liidien keruusta.

Liidi on verkkosivuston vierailija, joka jättää yhteystietonsa yritykselle ja osoittaa tällä tavoin olevansa kiinnostunut yrityksen tuotteista tai palveluista ja on näin ollen potentiaalinen asiakas.

Liidien generointi tarkoittaa liidien tuottamista. Liidejä voidaan kerätä esimerkiksi verkkosivun tai sosiaalisen median yhteystietolomakkeen avulla, tai esimerkiksi tarkkaan kohdennetulla liidien keruu kampanjalla.

Laadukkaiden liidien kerääminen on tärkeää, jotta yritys voi keskittyä sen tuotteista tai palveluista kiinnostuneisiin potentiaalisiin asiakkaisiin. Tämän vuoksi yrityksen verkkosivut ja niiden markkinointi on kohdennettava tarkasti. Muuten yhden asiakkaan hankinta voi käydä yllättävänkin kalliiksi.

Kaiken kokoiset yritykset hyötyvät liidien hankinnasta, sillä potentiaalisten asiakkaiden tavoittaminen on kannattavampaa ja säästää yrityksen resursseja. Anna asiantuntijoidemme kartoittaa juuri sinun yrityksesi tarpeet.
 

Liidien keruuta voidaan tehdä monella tapaa, joka vaikuttaa myös siitä syntyviin kustannuksiin. Tehokkainta se on toteuttaa kohdennetusti rakentamalla yritykselle selkeä liidien keruu funneli, joka mahdollistaa liidien keruun automatisoinnin.

Liidien keruuseen liittyvät kustannukset syntyvät automaation rakentamisesta, mainoskampanjan hallinnoinnista sekä mainosbudjetista (asiakas määrittää itse).

Me veloitamme myyntifunnelin rakentamisesta yleensä kiinteän 4500€ tai sopimuksen mukaan. Mainoskampanjan hallinnoinnista veloitamme alkaen 500€/kk.

Jätä yhteystietosi alle.

Palaamme sinulle seuraavana arkipäivänä.