SISÄLTÖ MIIKKAN BLOGI

Vinkit markkinointiin ja liiketoiminnan kehittämiseen!

Woocommerce wordpress verkkokaupat perusta

Woocommerce – WordPress verkkokauppa alusta

Woocommerce WordPress verkkokauppa on hyvä tapa aloittaa tuotteiden ja palveluiden myynti verkossa. Woocommerce on monipuolinen verkkokauppa-alusta, joka sopii niin pienten kuin isompien verkkokauppojen tarpeiisiin. Se asennetaan suoraan olemassaolevan WordPress kotisivun päälle onkin siksi yksi suosituimmista tavoista toteuttaa verkkokauppa.Tässä blogikirjoituksessa käymme läpi kaiken, mitä sinun tulee tietää Woocommerce-verkkokaupan perustamisesta, aina webhotellin valinnasta tuotteiden lisäämiseen ja maksutapojen valintaan. Keskustelemme myös hieman siitä, miten verkkokauppa markkinoidaan. Jos olet valmis aloittamaan verkkomyynnin, niin lue eteenpäin!

MIKÄ ON WOOCOMMERCE?

Woocommerce on avoimeen lähdekoodiin perustuva WordPressin lisäosa. Se vaatii aina olemassaolevan WordPress-sivuston asennusta varten. Jos yrityksellä on jo WordPress-verkkosivut, niin Woocommerce on yleensä silloin paras ratkaisu.

Itse Woocommerce-lisäosa on ilmainen ja se otetaan käyttöön suoraan WordPressin hallintapaneelista. Jos sivustoa ei aikaisemmin ole, niin Woocommerce verkkokaupan käyttöönottoon tarvitaan webhotelli ja verkkotunnus, jonne verkkokauppa asennetaan.

Mikä on Woocommerce?

WOOCOMMERCE ON VAPAASTI MUOKATTAVISSA

Woocommercen ulkoasu ja toiminnallisuus on täysin muokattavissa omien toiveiden mukaan. Kauppaan voi lisätä ominaisuuksia ilmaisten WordPress-lisäosien avulla, ihan samalla tavalla kuin mihin tahansa WordPress verkkosivustoon. Se on joustava ja täyttää jokaisen tarpeen varmasti.

Woocommercen joustavuuden ansiosta se sopii sekä muutaman tuotteen verkkokaupalle että tuhansia tuotteita sisältäville kaupoille. Eli jos olet perustamassa Woocommerce verkkokauppaa, niin voit olla varma että sitä voi aina laajentaa tarpeen niin vaatiessa.

Woocommerce verkkokauppa on aina sinun omassa omistuksessa ja hallinnassa, etkä ole sidottu yhteen kauppasovelluspalveluun (Vilkas, MyCashflow, jne…) vaan voit helposti siirtää halutessasi kaupan vaikka toiseen webhotelliin tai vaikka pistää sen tauolle.

Aikaisemmin WordPressiä käyttäneelle verkkokaupan tilausten ja varaston hallinnointiin liittyvät toimenpiteet tehdään tutun WordPress-hallintapaneelin kautta. Kirjautuminen kauppaan tapahtuu samoilla tunnuksilla kuin yrityksen verkkosivustolle tai blogiin.

Woocommercella voit myydä kaikkea maan ja taivaan välillä. Sillä voit myydä fyysisiä tavaroita, palveluita, ajanvarauksia palveluihin, verkkokursseja, e-kirjoja, pääsylippuja tai vaikka valmennuksia.

MAAILMAN SUOSITUIN VERKKOKAUPPA-ALUSTA

Woocommerce on maailman suosituin verkkokauppa-alusta keskimäärin yli 20% osuudellaan kaikista verkkokaupoista. Suosiota selittää käyttöönoton helppous, ilmainen Woocommerce-plugin, kuukausimaksun puuttuminen sekä iso laajennusvara ilmaisilla ja maksullisilla lisäosilla. Sekä tietysti helppo siirtyminen WordPress-sivuston pyörittäjästä Woocommerce verkkokauppiaaksi.

Woocommerce Suomi

Woocommerce kääntyy myös suomeksi

Myös aloittelevat verkkokauppiaat Suomessa suosivat Woocommercea. Paytrailin vuonna 2020 tekemän tutkimuksen mukaan 45 % heistä suunnitteli perustavansa verkkokaupan Woocommercen kanssa. Samasta tutkimuksesta näkyi että kaikista jo tällä hetkellä Suomessa pyörivistä verkkokaupoista 19% käytti Woocommercea. Tilastosta näkyy että Suomen käyttöaste seuraa hyvin alustan kansainvälistä suosiota, joka on jopa piirun verran korkeampi eli n. 24% luokkaa.

MIKSI WOOCOMMERCE ON HYVÄ VALINTA?

Jo heti paketista asennettuna Woocommerce verkkokauppa alusta sisältää kaikki kaupan pystyttämistä varten tarvittavat ominaisuudet. Perusasennusta voidaan sitten laajentaa ja muokata erilaisten ulkoasuteemojen, lisäosien ja Woocommerce-integraatioiden avulla.

Miksi valita Woocommerce verkkokauppa-alustaksi?

17 SYYTÄ VALITA WOOCOMMERCE VERKKOKAUPPA

  • Verkkokaupan omistaa aina itse: et ole riippuvainen verkkokauppapalvelusta
  • Woocommerce hinta: avoimen lähdekoodin ansiosta lisäosan asennus on ilmainen
  • Verkkokaupan voi perustaa vaivattomasti: matalan aloituskynnyksen avulla voi testata liikeideoita asentamalla olemassa olevaan sivustoon kauppaosion
  • Verkkokaupa teknologiaa kehitetään jatkuvasti: Iso määrä aktiivisia käyttäjiä ja kehittäjiä varmistaa tuen vuosiksi ja vuosikymmeniksi eteenpäin.
  • Ulkoasun muokkaus ja brändiuudistus helppoa: kaupan ulkoasua voidaan muuttaa kokonaan erilaiseksi esimerkiksi brändiuudistuksen yhteydessä
  • Ominaisuuksia on helppo lisätä: verkkokauppateknologia menee koko ajan eteenpäin ja Woocommerce kauppaan voidaan lisätä ominaisuuksiailmaisilla ja maksullisilla lisäosilla
  • Integrointi muihin ohjelmiin on helppoa: kauppaan saa liitettyä kaikki maksu- ja toimitustavat, taloushallinnon tai ERP:in sekä kaikki modernit markkinoinnin työkalut
  • Lisää kauppa napin painalluksella WordPress-sivustoon: Kun kauppa lisätään olemassaolevan kotisivun yhteyteen, niin Google näkyvyyden hankkimista ei tarvitse aloittaa nollasta
  • Rajaton laajenemisvara: kaupan voi aloittaa muutamalla tuotteella ja tarvittaessa laajentaa tuhansien tuotteiden verkkokaupaksi ilman kauppa-alustan vaihtoa
  • Helppo CMS:n käyttö: WordPress on kuuluisa helppokäyttöisestä sisällönhallintajärjestelmästään
  • Woocommercen hallintapaneeli: tilausten käsittely kaupan hallintapaneelissa on intuitiivista ja sujuvaa
  • Oma mobiilisovellus: alustan oman mobiiliappin tilauksia voi seurata suoraan puhelimesta
  • Monikielisyys: Suomalaisten verkkokauppojen suosio on kasvanut jo rajojen ulkopuolella, joten ainakin ruotsinkielinen ja vironkielinen kieliversio olisi hyvä toteuttaa
  • Kävijäseuranta ja analytiikka: Analytiikan kuten Google analytics 4:sen ja Hotjar-lämpökarttatyökalun liittäminen on vaivatonta
  • SEO hakukoneoptimointi: WordPress tarjoaa ilmaiset hakukoneoptimointityökalut kaupan optimointiin kuten Yoast and Rank Math
  • Kaupan linkittäminen sosiaalisen median kauppoihin on helppoa: Linkitä somekaupat kuten Facebook, Instagram, Pinterest ja Googlen kauppiakeskus ilmaiseksi kaupan tuotteisiin
  • Blogin voi liittää suoraan kauppaan: Artikkelit ovat loistava tapa lisätä verkkokaupan kävijöitä

MITEN WOOCOMMERCE-VERKKOKAUPPA PERUSTETAAN?

Woocommerce verkkokaupan perustaminen on suoraviivainen prosessi, sillä mistä tahansa WordPress-kotisivusta voidaan rakentaa verkkokauppa WP:n lisäosista löytyvän ilmaisen Woocommerce-lisäosan avulla. Lisäosaa asennettaessa täytyy vain seurata asennusapurin ohjeita.

Huom! Tämän artikkelin ohjeet koskevat omaan webhotelliin asennettavaa WordPressiä eli wordpress.org sivustoa eikä blogialustana tunnettua wordpress.com sivustoa.

Verkkokaupan perustaminen WordPressiin

01. UUSI WORDPRESS SIVUSTO

Jos yrityksellä ei ole vielä WordPress-sivustoa niin asennus tehdään seuraavassa järjestyksessä.

  1. Asenna ensin WordPress sivusto
  2. Sen jälkeen asenna Woocommerce-lisäosa hallintapaneelista
  3. Muokkaa kauppa mieleiseksi

02.KOTISIVUTILA JA VERKKOTUNNUS

Woocommerce verkkokauppa tarvitsee asennukseen kotisivutilaa ja kaupan nimen eli verkkotunnuksen. Ne voidaan hankkia webhotellipalveluja tarjoavalta yritykseltä. Sen lisäksi verkkokaupan pyörittämiseen tarvitaan kaupan domainpäätteellä olevat sähköpostiosoitteet. Niiden kanssa hoidetaan kaupan arkipäivään liittyviä asioita asiakkaiden ja tavarantoimittajien kanssa. Osoitteita kannattaa luoda eri tarkoituksiin esimerkiksi; info@kauppa.fi ja asiakaspalvelu@kauppa.fi.

03.VALITSE VERKKOKAUPPAAN NOPEA WEBHOTELLI

Webhotellin valintaan kannattaa kiinnittää huomiota. Ei ole sama mitä ominaisuuksia webhotelli sisältää ja se tuleekin mitoittaa verkkokaupan tavoitteiden ja koon mukaan.

Sivutoimisena pyöritettävälle muutaman tuotteen verkkokaupalle riittää usein tavallinen webhotelli, kun taas heti alusta asti kasvua hakevan verkkokauppan on syytä harkita WordPress optimoitua webhotellia. Se tarjoaa nopeat latausajat ja hyvän toimintavarmuuden.

04.WORDPRESS TEEMAN ELI ULKOASUN VALITSEMINEN

WordPress verkkokaupan ulkoasu on muokattavissa 100 %:sti vastaamaan yrityksen brändiä. Se saadaan skaalautumaan niin mobiiliin kuin työpöytäversioonkin.

Verkkokauppa toteutetaan yleensä joko verkkokauppaan tarkoitetulla teemalla (Flatsome) tai sitten WordPress teeman ja sivunrakentajan yhdistelmälla (Hello+Elementor).

Valmiista verkkokauppaan soveltuvista ulkoasuteemoista (Flatsome, Divi, Avada,jne…) on olemassa ilmaisia ja maksullisia PRO-versioita ja niiden hinnat varioivat muutamista kympeistä yli sataan euroon. Teemoja voi muokata melko vapaasti värien, fonttien, asettelujen ja kuvien osalta ja niiden mukana mahdollisesti tulevan sivunrakentajan kanssa.

Teeman valinta täytyy tehdä nopeus ja mobiilikäytettävyys edellä. Sillä tutkimusten mukaan yli 70% verkko-ostoksista tehdään nykyään mobiililla päätelaitteella. Eli ennen teeman lopullista valintaa, varmista että teema on mobiilioptimoitu ja nopeasti latautuva.

Hyviä yhdistelmiä verkkokaupan toteutukseen ovat esimerkiksi Kadence-teema ja Gutenberg -sivunrakentaja sekä Astra ja Elementor -sivunrakentaja. Moni suosii myös nopeutensa takia GeneratePress-teemaa ja Gutenberg -sivunrakentaja yhdistelmää.

05.ERILAISET TOIMINNALLISUUDET – WOOCOMMERCE INTEGRAATIOT JA MUUT LISÄOSAT

Tärkeiden toimintojen lisäämiseksi verkkokauppaan, se tulee yhdistää verkkokaupan ulkopuolella toimiviin järjestelmiin Woocommerce integraatioiden avulla. Näitä järjestelmiä ovat maksunvälityspalvelut, toimitustavat tai vaikka yrityksen taloushallinto. Esimerkiksi maksutapoja käyttöönotettaessa tulee tehdä erillinen sopimus maksunvälityspalvelun kanssa.

Maksutavat

Integraation avulla voit tarjota verkkokauppaan kaikki maksutavat kuten mobiilimaksut, verkkopankkimaksut, pankki- ja luottokorttimaksut sekä monia asiakkaita kiinnostavat lasku- ja osamaksutavat. Maksuvälityspalveluita tarjoaa, Klarna Checkout, Paytrail, Big Commerce ja Paypal.

Tutustu verkkokaupan maksutapoihin artikkelista: Verkkokaupan maksupalvelut: Mitä tulee ottaa huomioon maksutapaa valittaessa?

Toimitustavat

Toimitusintegraation avulla asiakas voi valita haluamansa kuljetustavan- ja liikkeen, valita lähimmän pakettiautomaatin, nähdä reaaliaikaiset toimitushinnat ja saada seurantakoodi heti sähköpostiin. Esimerkiksi Shipit tarjoaa seuraavat vaihtoehdot; Matkahuolto, Posti, DB Schenker, UPS, Postnord ja montaa muuta.

Muita intergraatioita

  • taloushallinto (Visma, Procountor, Netvisor, jne…)
  • toiminnanohjausjärjestelmä (erp)
  • asiakastietokanta (crm)
  • markkinoinnin työkalut (Hubspot, Klaviyo, Creamailer, jne…)

06.WORDPRESS LISÄOSAT – HELPOSTI LISÄÄ OMINAISUUKSIA

Verkkokauppaan voidaan lisätä ominaisuuksia WordPress-lisäosien avulla. Varsinkin myynnin kasvattamiseen ja konversio-optimointiin tarkoitettuja lisäosia kannattaa hyödyntää. Näitä ovat esimerkiksi tuotearvostelujen näyttäminen, lahjakorttien ostaminen tai vaikka monipuolisempien tuotevariaatioiden esittely.

Kokenut verkkokauppias tietää jo uutta kauppaa perustaessa mitä ominaisuuksia siihen haluaa. Sen sijaan uusi ja innokas verkkokauppias oppii vähitellen ja ottaa toimintoja mukaan vähitellen. Suositeltavaa on kuitenkin rakentaa kauppa heti alusta asti myyväksi, jotta kauppoja ei turhaan jää saamatta. Woocommercen kasvumahdollisuudet mahdollistavat kohtuuhintaisen jatkokehittämisen.

07.VERKKOKAUPAN ANALYTIIKKA JA JATKOKEHITTÄMINEN

Verkkokaupan kehittäminen on jatkuva prosessi. Kauppaa parannetaan asiakkailta saadun palautteen ja kaupasta kerätyn datan perusteella. Dataa kerätään Google Analytics 4:n ja Hotjarin lämpökarttatyökalun kanssa. Lämpökartoista näkee miten kävijät kaupassa liikkuvat ja mitä he klikkaavat. Tämän lisäksi Woocommercen omista raporteista löytyy hyödyllistä tilauksiin ja tuotteisiin liittyvää tietoa. Liitä verkkokauppaan heti alusta asti myös Google Search Consolen ja hakukoneoptimoinnin ilmaiset lisäosat kuten Yoast tai Rank Math, jotta saat heti alusta asti kerättyä tärkeää hakukoneoptimointiin liittyvää dataa.

08.VERKKOKAUPAN MARKKINOINTI

Woocommerce sisältää kaikki verkkokaupan markkinointiin tarvittavat ominaisuudet. Ilmaisten lisäosien avulla pystyt varustamaan kauppasi oikeaksi myynti- ja markkinointitykiksi.

Woocommerce hakukoneoptimointi ja Google mainonta

WordPress-lisäosien avulla voit:

  • kerätä sähköpostiosoitteita
  • tehdä hakukoneoptimointia
  • lisätä myynti konversioita lisääviä elementtejä kauppaan
  • yhdistää tuotevalikoima Googlen kauppiaskeskukseen, Facebookiin, Instagramiin ja Pinterestiin
  • pyytää ja näyttää arvosteluja
  • sekä paljon muuta

MITÄ WOOCOMMERCE VERKKOKAUPAN PERUSTAMINEN MAKSAA?

Itse Woocommerce-lisäosa WordPress sisällönhallinta työkaluun on ilmainen. Tämä ei kuitenkaan tarkoita että verkkokaupan saa rakennettua täysin ilmaiseksi. Verkkokauppaa rakentaessa syntyy aina jonkin verran kehitystyön ulkopuolisia lisäkustannuksia, mutta kaiken kaikkiaan Woocommercen aloituskokoonpano on perustamiskustannuksiltaan kilpailukykyinen mihin tahansa valmiiseen verkkokauppapalvelualustaan, kuten esimerkiksi Shopify, nähden.

Mitä maksaa Woocommerce verkkokaupan perustaminen
Mistä Woocommerce verkkokaupan hinta muodostuu?

VERKKOKAUPAN HINTA MUODOSTUU

  • Webhotelli (nopea kotisivutila ja mahdolliset sähköpostiosoitteet)
  • Domain eli verkkotunnus (vuosimaksu 10-20 €/vuosi)
  • WordPressin ulkoasuteema ja kehitystyö (löytyy valmispohjia ja ammattilaisen toteuttama palvelu)
  • Lisäosat eli pluginit (vuosilisenssit – ilmaisia ja maksullisia)
  • Verkkokaupan maksutavat (0 €/kk + provisio, tai kk-maksullinen)
  • Ammattilaisen käyttämä työaika

Osa verkkokaupan rakentamisen kuluista on kertamaksuja ja osa on vuosimaksuja. Verkkokauppaa perustaessa tai uusiessa syntyy usein kertakuluja, kuten graafikon ja koodarin palkkio tai valmisteeman kustannus. Verkkokaupan jatkuviin kuluihin lasketaan maksuvälityspalkkiot, webhotellin kustannukset ja maksulliset WP-lisäosat, joilla verkkokaupan toiminnallisuutta on mahdollista laajentaa ja parantaa lähes rajattomasti.

ITSE VAI AMMATTILAISEN TEKEMÄNÄ?

Monta kertaa Woocommerce verkkokauppa aloitetaan ensin omana työnä ja kun kauppa alkaa käydä otetaan ammattilainen viimeistelemään kaupan ulkonäkö ja parantamaan konversio-optimointia. Näin toimiessa hyötynä on matalat aloittamiskustannukset ja haittana on että kauppias joutuu keskittymään usein liiallisesti teknisten ongelmien ratkaisuun ja itse myyntiä parantaviin asioihin ei enää ole paukkuja, kuten markkinointiin, myyvien tuotetekstien kirjoittaminen, yksilöllisten tuotekuvien ottaminen, artikkelien kirjoittaminen ja parhaassa tapauksessa unboxing-videoiden tekeminen.

Jos ammattilainen on mukana alusta asti, niin kauppa saadaan nopeasti pystyyn ja sitten on aikaa keskittyä näihin aikaisemmin mainittuihin tärkeisiin asioihin. Varmista kuitenkin että osaat kaikki kaupan pyörittämiseen liittyvät tehtävät, jotta et ole niissä riippuvainen ulkopuolisesta avusta.

Mikäli etsit sopivaa kumppania verkkokaupan toteuttamiseen, ethän epäröi laittaa meille viestiä. Ota yhteyttä!

PERUSTAMISEEN LIITTYVÄT TYÖT

Woocommerce-verkkokaupan rakentamiseen liittyviä työvaiheita ovat esimerkiksi:

  • Sovellusten asennukset palvelimelle (WordPress, Woocommerce, ulkoasuteema, lisäosat)
  • Ulkoasun kustomointi vastaamaan brändin ulkoasua (vähintään värit, fontit, logo jne.)
  • Woocommercen perusasetusten säätö (toimitustavat, ALV-kannat, maksutavat jne.)
  • Tuotteiden luonti (tuoteasetukset, tuotetekstit, hinnat, kuvat, varastoasetukset jne.)
  • Sisältösivujen luonti (kaupan esittely, tilaus- ja toimitusehdot, tilausohjeet, yhteydenottomahdollisuudet jne.)
  • Blogin avaaminen, avainsanatutkimus ja artikkelien kirjoittaminen

Kannattaa muistaa, että mitä enemmän tuotteita kaupassasi on myynnissä, sitä enemmän tuotehallinta verkkokaupan jouhevassa pyörittämisessä korostuu. Tämä on usein sellainen osa verkkokauppabisnestä, jossa teknisestä osaajasta on hyötyä ja se voi säästää sinulta useita kymmeniä tunteja turhaa työtä ja vaivaa.

YHTEENVETO

Woocommerce on yksi varteenotettavimmista verkkokauppa-alustoista. Se on ketterä ja laajennettavissa lähes rajattomasti – mutta vaatii usein hieman enemmän teknistä näpertämistä kuin esimerkiksi Shopify. Toisaalta Woocommercen kulurakenne on huomattavasti kevyempi ja sitä on usein helpompi ja nopeampi kustomoida kuin Shopify kauppaa. Näin ollen räätälöity Woocommerce verkkokauppa voi tulla huomattavasti Shopify-kauppaa edullisemmaksi.

Myös olemassaoleva WordPress-sivusto on usein mahdollista muuttaa täysimittaiseksi Woocommerce verkkokaupaksi. Näissä tilanteissa on aina kuitenkin pidettävä mielessä, että onko perusteltua muuttaa sivusto kaupaksi vai rakentaa kokonaan uusi kauppa alusta. Joissain tapauksissa jälkimmäinen voi olla nopeampi toimenpide.

Woocommerce sopii erinmoaisesti niin pienen kuin isommankin kaupan verkkokauppa-alustaksi. Mikäli verkkokaupan rakentaminen on sinulle ajankohtaista – ota rohkeasti meihin yhteyttä niin hinnoitellaan sinulle sopivan kokoinen paketti. Ota yhteyttä.

USEIN KYSYTTYÄ 

MITÄ WOOCOMMERCE MAKSAA?

Woocommerce on ilmainen avoimen lähdekoodin ohjelmisto. Woocommercen käyttökustannukset muodostuvat webhotellin vuosimaksusta , verkkotunnuksen rekisteröinnistä ja mahdollisista maksupalvelumaksuista riippuen käyttämästäsi palvelusta. Edullisimmillaan Woocommercen vuosimaksut ovat 50-100€.

VOINKO PITÄÄ VERKKOKAUPPANI YHTEYDESSÄ BLOGIA?

Kyllä, Woocommerce verkkokaupan yhteydessä voi pitää blogia. Se on loistava tapa kommunikoida asiakkaiden kanssa ja rakentaa luottamuksellista suhdetta. Voit kirjoittaa artikkeleita esimerkiksi siitä miten asiakkaasi voivat ratkaista haasteitaan tuotteidesi kanssa tai opetat heitä hyvällä oppaalla käyttämään tuotteita. Sen lisäksi blogiin kannattaa aina sisällyttää kaupan teemaan sopiva lifestyle-blogiosio, jonne voit laajemmin kirjoittaa eri aiheista. Pyri myös optimoimaan jokainen artikkeli johonkin tiettyyn hakusanaan, jotta se voi sijoittua Googlessa ja tuoda orgaanista liikennettä.

Mistä tuotteet verkkokauppaan?

Moni verkkokaupan perustamista miettivä pohtii ensimmäiseksi mitä myydä verkkokaupassa? Jos ei ole aikaisempaa kokemusta tai ei omista kivijalkakauppaa, niin on vaikea tietää mitä kannattaa myydä ja mistä tuotteita voi hankkia? Vaihtoehtoja on useita. Tuotteita voi hankkia kotimaasta tai ulkomailta tai ne voivat olla käsityötä tai tehdasvalmisteisia. Tuotteet voi teettää ulkoistettuna omien mallien pohjalta, tai voit aloittaa uuden merkin maahantuonnin. Voit myös myydä yleisölle ennestään tuttuja brändejä. Lue tuotteiden hankkimisesta artikkelistamme: Mistä tuotteet verkkokauppaan?

Laske nettisivujen hinta

Laskurimme avulla selvität nettisivujen hinnan kätevästi.
Aloita valitsemalla verkkosivujen tyyppi.

Pienyrittäjän nettisivut soveltuvat hyvin aloittavalle tai pienelle, mutta kasvuhakuiselle yritykselle.

Räätälöidyt nettisivut suunnitellaan huolellisesti yrityksen brändin sekä markkinointitarpeiden mukaisesti.

Kerro meille tarpeestasi!

palaamme sinulle mahdollisimman pian.

Kiinnostaisiko tietää, paljonko nettisivut maksavat?

Laskurimme avulla selvität nettisivujen hinnan kätevästi. Kokeile nyt!