SISÄLTÖ MIIKKAN BLOGI

Vinkit markkinointiin ja liiketoiminnan kehittämiseen!

verkkokaupan maksupalvelut maksutavat ja maksuvälityspalvelut

Verkkokaupan maksupalvelut: Mitä tulee ottaa huomioon maksutapaa valittaessa?

Verkkokaupan maksupalvelut eli maksutavat ovat monipuolistuneet uusien maksutapojen yleistyessä. Sekä verkkokauppiaat että asiakkaat ovat hyötyneet kehityksestä. Verkkokauppiaan ei tarvitse enää tehdä sopimuksia yksittäisten pankkien kanssa vaan kaikki hoituu yhden palveluntarjoajan kautta. Asiakkaalle voidaan taas tarjota kaikki hänen elämäntapaansa sopivat maksutavat. Lue lisää miten voi hankkia asiakkaiden suosimat monimuoliset maksutavat verkkokauppaasi.

ERILAISET VERKKOKAUPAN MAKSUTAVAT LISÄÄVÄT MYYNTIÄ

Verkkokaupan maailmassa erilaiset maksutavat voivat vaikuttaa suuresti myyntiin. Asiakkaat käyttävät yhä useammin mobiililaitteita ostamiseen ja käyttävät uusia maksutapoja kuten MobilePay, ApplePay tai vaikka Siirto -palvelua. Samaan aikaan perinteisemmätkin maksupalvelut kuten luottokortit, pankkimaksut tai osamaksukin on säilyttänyt suosiotaan tietyissä asiakasryhmissä.

Erilaiset maksutavat kuten mobiilimaksu, verkkopankkimaksu, luottokorttimaksu, pankkikorttimaksu, lasku ja osamaksu lisäävät myyntiä
Erilaiset maksutavat kasvattavat myyntiä

Eri maksutapojen suosilla voi olla suurta merkitystä tietyn toimialan yrityksille. Ensinnäkin on tärkeää tarjota erilaisia maksuvaihtoehtoja myynnin lisäämiseksi. On kuitenkin myös tärkeää ottaa huomioon kuhunkin maksutapaan liittyvät kustannukset. Yleisesti ottaen yritysten olisi punnittava kunkin maksutavan kustannuksia ja hyötyjä ja päätettävä, mikä maksutapa on niiden tuloksen kannalta paras.

Paras maksutapa on kuitenkin viime kädessä se, jonka avulla asiakkaiden on helpointa ostaa tuotteesi tai palvelusi. Sen takia tutustutaan hieman tutkimuksiin siihen mitä maksutapoja ihmiset suosivat ja mitkä tekijä saavat ihmiset keskeyttämään ostoprosessin.

Verkkokauppa on vakiinnuttanut asemansa myös Suomessa. Tähän on vaikuttanut nopeat verkkoyhteydet ja mobiiliostamisen kasvu. Postin tekemän verkkokauppatutkimuksen (2020) mukaan, 60% Suomalaisista suorittaa ostoksia verkossa kuukausittain.

Postin verkkokauppatutkimus 2020

VERKKOKAUPAN MAKSUTAVAT SUOMESSA – MITÄ MAKSUTAPOJA SUOMALAISET SUOSIVAT?

Verkkokauppa Suomessa 2022 raportti (Kantar, Paytrail) paljastaa suomalaisten osaavan käyttää erilaisia maksutapoja monipuolisesti. Kuitenkin suuressa kuvassa Suomessa suositaan edelleen verkkopankkia ja luottokorttia.

VERKKOKAUPAN MAKSUTAVAT SUOMESSA - MITÄ MAKSUTAPOJA SUOMALAISET SUOSIVAT?
Verkkokaupan maksutavat vaihtelevat kohderyhmän mukaan

Kyselytutkimuksessa verkkokauppojen asiakkaat kertoivat käyttäneensä ostosten maksamiseen seuraavia maksutapoja:

  • verkkopankkimaksut 60 %
  • luotto- ja maksukortti 47 %
  • lasku 24 %
  • PayPal 21 %

SUOSITUT MAKSUTAVAT EROAVAT IKÄRYHMITTÄIN JA SUKUPUOLITTAIN

Vaikka useimmat maksaa perinteisesti, niin Svean 2022 tutkimuksessa havaittiin että maksutapojen suosio vaihtelee ikäryhmittäin ja sukupuolittain.

  • Nuoret suosivat mobiilimaksamista: 57 % alle 25-vuotiaista suosii mobiilimaksua sukupuolesta riippumatta – Apple Pay, Siirto, MobilePay tai Pivo.
  • Yli 65 vuotiaat vierastavat mobiilimaksamista: Vain 9% tästä ikäluokasta käyttää mobiilimaksupalvelua
  • Sukupuolierot näkyvät: Naiset suosivat miehiä enemmän mobiilimaksua, erämaksua ja laskulla maksamista, kun taas miehet käyttävät enemmän Paypalia.

Tutkimuksen yhtenä johtopäätöksenä on että maksutavat kannattaa valita verkkokaupan kohderyhmän perusteella.

USEIMMAN MIELESTÄ MAKSUTAPOJA TULEE OLLA MAHDOLLISIMMAN MONTA

Svean tutkimuksessa vastauksista havaittiin että yli puolet vastaajista sanoi käyttävänsä kaikkia kyselyn sisältämiä maksutapoja. Eli suomalaisten mielestä maksutapoja on hyvä olla mahdollisimman monta, sillä välillä osto tehdään pöytäkoneella ja toisinaan kännykällä.

Perinteinen lasku on edelleen suosiossa, sillä 3/4 vastaajista haluaa senkin yhdeksi vaihtoehdoksi. Erämaksumahdollisuutta toivoi noin 50 % vastaajista.

MUTTA MIKSI ERILAISET MAKSUPALVELUT OVAT TÄRKEITÄ?

Verkkokaupassa asiakkaat haluavat tietää, että heillä on vaihtoehtoja maksamisen suhteen. Eri maksuvaihtoehdot tarjoavat mukavuutta, vaivattomuutta, turvallisuutta ja herättävät luottamusta. Siksi verkkokauppiaiden kannattaa tarjota asiakkailleen monia vaihtoehtoja.

Monipuoliset maksutavat vastaavat asiakkaiden tarpeisiin

Tarjoamalla erilaisia maksuvaihtoehtoja verkkokauppiaat voivat varmistaa, että ne vastaavat kaikkien asiakkaidensa tarpeisiin. Lisäksi erilaisten maksuvaihtoehtojen tarjoaminen auttaa rakentamaan luottamusta verkkokaupan ostokokemukseen.

Asiakkaat, jotka kokevat, että heillä on runsaasti maksuvaihtoehtoja, palaavat todennäköisemmin samaan verkkokauppaan myös tulevaisuudessa.

#1 VAIVATTOMUUS

Verkko-ostosten suurimpina etuina verrattuna perinteiseen myymäläshoppailuun on vaivattomuus, nopeus, ja valikoiman laajuus sekä monipuolisuus. Nykyisessä vaivattomuutta suosivassa trendissä mobiilimaksaminen on kasvattunut suosiotaan sillä se on yksi nopeimmista tavoista viedä ostos loppuun asti. Ostamisen nopeus kasvattaa kaupan myyntiä ja kassaprosessin keskeytymiset vähenevät.

#2 MIELIKUVA JA LUOTETTAVUUS

Käytettävä maksupalveluntarjoaja vaikuttaa asiakkaan mielikuvaan verkkokaupasta ja sen luotettavuudesta. Esimerkiksi Suomessa suositut Visma Pay, Klarna Checkout ja PayTrail tuntuvat asiakkaasta mielestä luotettavilta. Ostopäätöksen tekeminen on helpompaa kun kauppa tuntuu turvalliselta ja tilaus etenee maaliin.

#3 TOTTUMUKSET

Kuluttajat ovat yleensä tottuneet maksamaan hänelle sopivalla maksutavalla. Jos verkkokauppias pystyy tarjoamaan asiakkaalle hänen tottumustaan vastaavan maksutavan, niin konversion toteutuminen tulee todennäköisemmäksi.

#4 KONVERSIO-OPTIMOINTI

Pyri selvittämään tarkkaan kauppasi kohderyhmä esimerkiksi tutustumalla Google Analyticsin demografia-tietoihin. Niistä selviää verkkokauppasi kävijöiden ikähaarukka sekä sukupuolet. Tämän tiedon sekä Svean ja Paytrailin verkkokauppatutkimusten perusteella voit pyrkiä tarjoamaan juuri sinun kohderyhmällesi tärkeät maksutavat. Tällä konversio-optimoinnin muodolla voit edesauttaa ostoprosessin loppuun viemistä.

MIETI NÄITÄ VALITESSASI MAKSUPALVELUA

Paneudu maksutavan valintaan sekä omalta että asiakkaasi kannalta. Mikä toimii sinulle ja mikä toimii asiakkaallesi. Eli mitä maksutapaa kohderyhmäsi yleensä käyttää? Ja kuinka paljon rahaa ja aikaa olet valmis investoimaan näiden menetelmien hankkimiseen?

VERKKOKAUPPIAS POHTII MAKSUPALVELUA HANKKIESSAAN

  • SUJUVA RAHALIIKENNE: Maksut tulee välittyä nopeasti ilman viivästyksiä
  • HINNOITTELU: Mitä kuluja maksupalvelusta syntyy?
  • JOUSTAVUUS: Joustaako maksupalvelu verkkokaupan eri kehitysvaiheissa?
  • INTEGROINTI: Miten ostopainikkeiden integrointi onnistuu verkkokauppaani?
  • ARVOSTELUT: Onko maksuvälittäjä saanut hyviä arvosteluja muilta verkkokauppiailta?

ASIAKAS MIETTII OSTAESSAAN

  • Onko kaupassa kaikki haluamani maksutavat, koska tilanteeni vaihtelee?
  • Toimiiko ostoskori nopeasti myös puhelimella?
  • Tarjoaako verkkokauppa helppokäyttötoimintoja, kuten palaavan asiakkaan automaattinen tietojen syöttö, ettei aina tarvitse kirjoitaa tietoja uudelleen.
  • Voinko luottaa verkkokauppaa eli onko verkkokaupassa Suomessa tunnettu maksupalvelu?

SYITÄ MAKSUPROSESSIN KESKEYTYMISEEN

On monia syitä miksi ostosten tekeminen keskeytyy. Verkkokaupassa saattoi olla teknisiä ongelmia, eikä asiakas saanut vietyä ostosta loppuun. Tai ehkä hän oli vain selaamassa eikä suunnitellut ostavansa mitään. On myös mahdollista, että muualta löytyi parempi tarjous eikä tuote enää kiinnostanut. Seuraavassa käydään läpi miksi ostokset keskeytyy.

Paytrail on tehnyt tutkimuksen ostoprosessin keskeytymisen syistä:

  • 21% kertoi toimituskustannusten olleen liian korkeita
  • 13% vastaajista kertoi kaupassa olleen teknisiä ongelmia
  • 12% ei saanut vietyä maksua läpi
  • 8% ostajaehdokkaista ei löytänyt hänelle sopivaa maksutapaa
  • 5% vastaajista piti verkkokauppaa epäilyttävänä

Tutkimuksen yhtenä johtopäätöksenä voidaan pitää että selkeä ja yksinkertainen maksuprosessi johtaa todennäköisemmin onnistuneeseen maksutapahtumaan.

01. Eli pitämällä ostoprosessin vaiheiden määrän pienenä ja antamalla selkeät ohjeet jokaisessa vaiheessa voit vähentää ostoprosessin keskeytymisiä.

02. Sen lisäksi yksinkertainen maksuprosessi synnyttä luottamusta asiakkaissa, sillä se kertoo että olet kiinnostunut heidän tyytyväisyydestään.

Joten tee maksutapahtuma lyhyeksi ilman turhia väliaskeleita. Näin vältät jo etukäteen konversio-optimoinnissakin tutun hylätyn ostoskorin ongelman.

KUUKAUSIMAKSULLINEN VAI KUUKAUSIMAKSUTON PALVELU?

A. KUUKAUSIMAKSUTTOMAT RATKAISUT

Usein verkkokauppiaan kannattaa aloittaa kuukausimaksuttomalla maksupalvelulla, koska lähikuukausien myynnistä ei ole vielä tietoa. Tässä tapauksessa maksuvälittäjä ei veloita lainkaan kiinteää kuukausimaksua, vaan maksat ainoastaan komission toteutuneesta ostoksesta.

Kuukausimaksuton vaihtoehto on myös suosittu vain kausimyyntiä harjoittavissa verkkokaupoissa.

Myöhemmin myynnin kehittyessä voi vaihtaa edullisempaan kuukausimaksulliseen versioon, jossa on matalampi provisio.

B. KUUKAUSIMAKSULLISET VAIHTOEHDOT

Kuukausimaksulliset maksutavat ovat usein pitkällä aikavälillä kustannustehokkaampia. Kokenut verkkokauppias voi jo verkkokauppaa perustaessaan tehdä valistuneen arvion siitä kuinka paljon liikevaihtoa tulee syntymään. Sen perusteella voi sitten arvioida aloittaako heti ”edullisimmalla versiolla”.

Eli laske mahdollisimman realistisesti molempien vaihtoehtojen kulut, oletetulla kuukausimyynnillä ja transaktiomäärällä ja tee päätös sen perusteella.

VERKKOKAUPAN MAKSUTAVAT VERTAILUSSA

Seuraavaksi esittelemme Suomessa tunnetuimpia maksuvälityspalveluita:

VISMA PAY (ent. Bambora Payform)

Suomalainen Visma Pay tarjoaa verkkomaksupalvelua, joka sopii niin pienille kuin isommillekkin verkkokaupoille. Palvelu on myös helppo liittää suoraan monien yritysten taloushallinnon järjestelmiin olemassaolevilla liitännöillä.

  • Visma Payn palvelu sisältää kaikki maksutavat kuten mobiilimaksut, verkkopankkimaksut, kortti- ja luottokorttimaksut, laskun sekä osamaksumahdollisuuden
  • Visma Pay sisältää kaksi hinnoittelumallia; voit valita kuukausimaksuttoman tai kuukausimaksullisen version.
  • Vismalta löytyy hyvin toimivat Woocommerce, Magento ja Prestashop maksumoduulit sekä liitännät yrityksen muihin järjestelmiin.

KLARNA CHECKOUT

Klarna on asiakkaiden keskuudessa hyvin tunnettu kansainvälinen maksuvälityspalvelu. Yritys on kehittänyt Woocommerce verkkokauppaa varten Klarna Checkoutin.

Klarna Checkout on yksi innovatiivisimmista verkkokaupan maksutavoista ja se sisältää niin asiakkaalle kuin verkkokauppiaalle monia edistyneitä ominaisuuksia kuten:

  • Klarna Checkout on luonut kehittyneen ostoskoriratkaisun, joka nopeuttaa tilauksen tekemistä. Se on saanut asiakkailta paljon hyvää palautetta.
  • Automaattinen palaavan asiakkaan tunnistaminen: ostoskorin toimitusosoite ja muut tiedot täytetään tunnistautumisen jälkeen automaattisesti
  • Klarna Checkout tarjoaa kaikki maksutavat kuten mobiilimaksamisen, verkkopankkimaksut, luottokortti- ja pankkikorttimaksut sekä laskun ja osamaksun.
  • Klarnan hinnoittelu on yksinkertainen – se tarjoaa vain kuukausimaksuttoman hinnoittelumallin joka sisältää kiinteän osuuden ja prosenttiosuuden – esim. provisio 2.59% + 0,35€ veloitus per maksutapahtuma
  • Klarnalta löytyy valmiiit Woocommerce, Magento ja Prestashop maksumoduulit.

BLUECOMMERCE (ent. Point)

Bluecommerce on Verifonen omistama kansainvälinen maksuvälittäjä. Sillä oli aikaisemmin Point nimellä kulkeva maksupalvelu. Vaikka Bluecommerce ei Suomessa ole vielä kuluttajien keskuudessa tuttu, niin sen tunnettavuus kasvaa koko ajan. Asiakkaalle se tarjoaa hyvän ostokokemuksen.

  • Bluecommercen maksupalvelu sisältää mobiilimaksut, kortti- ja luottokorttimaksut, verkkopankkipainikkeet, osamaksut ja lasku.
  • Tarjolla on ainoastaan kuukausimaksullisia paketteja.
  • Maksumoduulit löytyy valmiina niin Woocommercelle, Magentolle kuin Prestahopille.

PAYTRAIL (ent. Suomen Verkkomaksut)

Paytrail on yksi Suomen tunnetuimmista maksuvälityspalveluista. Paytrail on käynyt viime aikoina läpi useita eri yritysjärjestelyjä ja päätyi osaksi Nets yhtiöitä. Se yhdistyi myös monelle tutun Checkout Finlandin kanssa.

  • Paytrailin palvelusta löytyy mobiilimaksut, kortti- ja luottokorttimaksut, verkkopankkipainikkeet, osamaksut ja lasku.
  • Paytrail tarjoaa palveluaan kuukausimaksu + komissio yhdistelmällä.
  • Paytrailillä ei ole omia verkkokauppa-integraatioita, mutta laadukkaita lisäosia löytyy kolmansilta osapuolilta niin Woocommerceen, Shopifyyn, Magentoon kuin Prestashopiin.

PAYPAL

PayPal tunnetaan nettimaksamisen edelläkävijäyrityksenä, joka tarjosi ensimmäisenä turvallista maksutapaa. Se on suosittu tietyissä kohderyhmissä ja sillä on aktiivisia käyttäjiä yli 300 miljoonaa 200:ssa eri maassa. Siitä on vuosien saatossa kehittynyt yksi maailman luotettavimmista brändeistä.

PayPal on tärkeä maksuvaihtoehto varsinkin jos teet kansaivälistä kauppaa. PayPalilla voi maksaa joko suoraan luotto- ja pankkikortilla tai sitten suomalaiselta pankkitililtä. Jos verkkokauppa näyttää vähänkään epäilyttävältä, niin monet käyttävät maksutapana PayPalia sen turvallisuuden takia. Maksaessa korttien tiedot eivät välity lainkaan verkkokauppaan vaan PayPal hoitaa rahaliikenteen omia suojattuja kanaviaan pitkin. Se kasvattaa Suomessakin vähitellen suosiotaan, joten tarjoa sitä aina verkkokaupassa lisävaihtoehtona. Siinä on muutama uniikki ominaisuus:

  • PayPal tarjoaa toistuvan laskutuksen ominaisuuden, joten jos myyt tuotteita toistuvalla laskutuksella niin harkitse PayPalia.
  • Paypal ei sisällä lainkaan kiinteää kuukausimaksua, joten aloituskynnys on matala
  • PayPalin laaja kehittäjäyhteisö tarjoaa sille kymmeniä lisäosia. Woocommercen sisällä on PayPalin perusversio valmiina.
  • Suomeksikin käännetty PayPal for WooCommerce -lisäosa on yksi arvostetuimmista lisäosista.

STRIPE

Maksujenvälittäjänä Stripe helpottaa maksujen vastaanottamista verkossa. Kun asiakas tekee ostoksen Stripen avulla, yritys saa varat Stripe-tililleen välittömästi. Tämän jälkeen Stripe vähentää kokonaissummasta pienen käsittelymaksun ja siirtää loput varat yrityksen pankkitilille kahden arkipäivän kuluessa. Stripe on tunnettu yleisemmin luotto- ja pankkikorttimaksuista, mutta Stripen kautta maksut onnistuvat kaikilla maksutavoilla.

Stripe-maksutapa on helppo lisätä verkkokauppa-alustoihin maksuttoman lisäosan avulla. Se on saatavilla esimerkiksi WooCommerceen, PrestaShopiin ja Magentoon. Stripen oma Woocommerce-lisäosa ei ole saanut kovin mairittelevaa palautetta, mutta  Payment Plugins for Stripe WooCommerce on osoittautunut ihan toimivaksi. Shopify verkkokaupassa Stripe on vakiona.

YHTEENVETO

Kaikki tämän artikkelin maksuvälityspalvelut ovat Suomessa käytössä. Jokaisella maksupalvelulla on omat etunsa. Mieti tarkkaan mikä sopii parhaiten yrityksellesi. Usein tärkein perusominaisuus on se että saat verkkokauppaasi kaikki maksutavat yhdellä sopimuksella. Ota huomioon vahvasti kasvanut mobiilimaksaminen, sekä kohderyhmien eroavaisuudet. Tutustu henkilökohtaisesti eri maksuvälityspalveluiden ostoprosessin sujuvuuteen ja valitse asiakkaallesi vaivattomin maksutapa. Tarjoa aina kaikki yleisimmät maksutavat kuten; verkkopankkimaksut, luotto- ja pankkikortit, mobiilimaksut, Paypal sekä osamaksu ja lasku.

USEIN KYSYTTYÄ 

Mikä on maksunvälityspalvelu?

Maksujenvälityspalvelu on palveluntarjoaja, joka välittää sähköisiä maksuja kahden osapuolen välillä. Palvelu toimii välikätenä ja varmistaa, että varat siirretään turvallisesti ja varmasti. Maksujenvälityspalveluja voidaan käyttää moniin eri tarkoituksiin, kuten verkko-ostoksiin, laskujen maksamiseen ja rahansiirtoihin.

Useimmat maksujenvälityspalvelut tarjoavat turvallisen ja kätevän tavan lähettää ja vastaanottaa rahaa, joten ne ovat olennainen osa nykyaikaista taloutta. Vaikka valittavana on monia erilaisia maksupalveluntarjoajia, on tärkeää valita hyvämaineinen ja luotettava palvelu, joka tarjoaa hyvää asiakastukea.

Maksunvälityspalvelua valittaessa on myös tärkeää ottaa huomioon maksut, valuuttakurssit ja kansainväliset verot. Kun käytät aikaa eri palveluntarjoajien vertailuun, voit olla varma, että löydät tarpeisiisi parhaiten sopivan vaihtoehdon.

Millä luottokorteilla maksuvälityspalveluissa voi maksaa?

Verkkokaupoissa voi maksaa yleensä seuraavilla luotto- tai maksukorteilla: Visa, Visa Debit, Visa Electron, Debit MasterCard, American Express, Diners Club. 

Mikä on maksutapa?

Sähköinen kaupankäynti on tavaroiden ja palvelujen ostamista ja myymistä verkossa. Jotta kauppa voisi toteutua, molemmilla osapuolilla on oltava sähköisen kaupankäynnin maksutapa, joka on tapa lähettää ja vastaanottaa rahaa sähköisesti. Joitakin yleisiä sähköisen kaupankäynnin maksutapoja ovat luottokortit, pankkikortit, verkkopankkimaksut, mobiilimaksut, lasku ja osamaksu. Kullakin maksutyypillä on omat etunsa ja haittansa, joten on tärkeää valita omaan tilanteeseen sopiva maksutapa.

Mikä on turvallisin tapa maksaa verkossa?

Kuluttajaliitto kertoo mikä on turvallisin tapa maksaa verkossa: 

”Kortti on turvallinen maksutapa kaikessa verkkomaksamisessa, kunhan korttia käytetään samalla huolellisuudella kuin kaikessa muussakin asioinnissa. Verified by Visa– ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut todentavat molemmat kaupan osapuolet luotettavasti. Todentamispalvelun käyttäminen vastaa kortinhaltijan allekirjoitusta.” 

Kuitenkin todellisuudessa useimmat tunnetut maksutavat ovat turvallisia, kun niiden turvallisuusohjeita noudattaa. Varmista aina verkkokaupan luotettavuus, SSL-salaus ja maksuvälityspalvelun aitous.

Mitkä on yleisimmät verkkokauppa-alustat?

Verkkokauppaa perustettaessa on valittavana useita erilaisia verkkokauppa-alustoja. Suosituimpia vaihtoehtoja ovat Shopify, WooCommerce ja Magento. Jokaisella alustalla on omat ainutlaatuiset ominaisuutensa joten on tärkeää valita tarpeisiisi sopiva alusta. Esimerkiksi Shopify verkkokauppa-alusta sisältää kaiken, minkä tarvitset alkuun pääsemiseksi, kun taas Woocommerce WordPress verkkokauppa on joustavampi vaihtoehto, jota voidaan mukauttaa vastaamaan yrityksesi erityisvaatimuksia. Valitsitpa minkä tahansa alustan, varmista että valitset verkkokauppa-alustan joka auttaa sinua kasvattamaan liiketoimintaasi.

Jos haluat keskustella verkkokauppa-alustan valinnasta, niin ota yhteyttä asiantuntijaamme.

Laske nettisivujen hinta

Laskurimme avulla selvität nettisivujen hinnan kätevästi.
Aloita valitsemalla verkkosivujen tyyppi.

Pienyrittäjän nettisivut soveltuvat hyvin aloittavalle tai pienelle, mutta kasvuhakuiselle yritykselle.

Räätälöidyt nettisivut suunnitellaan huolellisesti yrityksen brändin sekä markkinointitarpeiden mukaisesti.

Kerro meille tarpeestasi!

Palaamme sinulle pikimmiten.

Soita

WhatsApp

Sähköposti

Lähetä viesti

Ota yhteyttä

Soita

WhatsApp

Sähköposti

Lähetä viesti

Kiinnostaisiko tietää, paljonko nettisivut maksavat?

Laskurimme avulla selvität nettisivujen hinnan kätevästi. Kokeile nyt!