"Miikka tehnyt loistavaa jälkeä omassa projektissani"
Sisältö Miikka on ollut useassa Joosuan projektissa kehittämässä hänen digitaalista liiketoimintaa. Verkkosivuja uusiessa rakensimme myös kokonaan uuden verkkokaupan sivustolle.
Verkkokaupan pääpainona oli liikuntatarvikkeiden sekä verkkokurssien markkinointi ja myynti. Lisäksi halusimme tehdä ostamisesta mahdollisimman helppoa ja kaupasta mahdollisimman yksinkertaisen. Halusimme myös rakentaa kaupan niin, että mahdollisimman monta työvaihetta oston jälkeen saataisiin automatisoitua.
Panostimme sivustolla niin sisällölliseen, tekniseen, visuaaliseen kokemukseen. Erityistä huomiota sai koko sivuston rakenne, nopeus sekä sisällön relevanttius. Myyntiäkin tuli. Tällaisella tuloksella tulee olemaan yritystoiminnan kannalta erittäin huomattava positiivinen vaikutus.
Yhteyshenkilö: Joosua Visuri
Mikä sitten tekee verkkokaupasta hyvän?
Yllä olevasta kuvaajasta näet, kuinka erään verkkokaupan myynti muuttui viikon aikana oikeanlaisten toimenpiteiden johdosta. Kuten näet, hyvin optimoidun verkkokaupan vaikutus yrityksesi myyntiin on usein huomattava. Tämän vuoksi jokaisen verkkokauppayrittäjän tulisi panostaa oikeanlaiseen optimointiin. Mieti esimerkiksi kuinka paljon tulokseesi vaikuttaa se, että saisit jokaista 1000 asiakasta kohden 100 asiakasta ostamaan sen sijaan, että vain 10 asiakasta ostaisi kaupastasi.
Kun verkkokauppa on hyvin optimoitu, se tarjoaa erinomaisen käyttäjäkokemuksen myös mobiililaitteilla. Tämä on ensisijaisen tärkeää, sillä yhä kasvava määrä asiakkaista ostaa verkkokaupasta mobiililaitteilla. Joissakin tapauksissa sivustosi vierailijoista jopa 60-80% ovat mobiilikäyttäjiä.
Hyvin rakennetussa verkkokaupassa tuotteet ovat esillä johdonmukaisesti ja selkeästi järjesteltynä, koska se parantaa tuotteiden selattavuutta ja auttaa asiakkaita löytämään juuri oikeanlaisia tuotteita. Hyvin kirjoitetut tuotekuvaukset puolestaan herättävät asiakkaassa mielenkiinnon ja innostavat tekemään ostopäätöksen.
Myös ostoprosessin tulee olla hyvin suunniteltu. Oikeanlainen ostopolku johdattaa ostamaan juuri asiakkaan haluamia tuotteita ja tekemään tehokasta lisämyyntiä, joka nostaa yksittäisen tilauksen arvoa. Lisäksi maksamaan siirtymisen tulisi olla mahdollisimman vaivatonta siten, että se ei vaadi lukuisia ylimääräisiä klikkauiluja. Ostamisesta pitää siis tehdä asiakkaan kannalta helppoa!
Kun verkkokaupan markkinointiprosessista ja jälkimarkkinoiti on kunnossa, saat kerta toisensa jälkeen uudelleen palaavia asiakkaita kauppaasi. Hyvän teknisen toteutuksen sekä markkinoinnin kombolla verkkokauppa alkaa pikkuhiljaa myymään itse itseään, jolloin resursseja vapautuu strategian kehittämiseen.
Sisältö Miikka on erikoistunut myyvien verkkosivustojen sekä verkkokauppojen rakentamiseen. Huomioimme kaikki edellä mainitut asiat, kun suunnittelemme sinulle sopivaa verkkokaupparatkaisua. Ota yhteyttä nyt, niin rakennamme sinulle verkkokaupan, joka tekee myynnistä paljon mutkattomampaa.
TIIMI
Kun aloitat verkkokauppaprojektin kanssamme, digitaalinen liiketoimintasi on hyvissä käsissä.
Teemme työmme aina läpinäkyvästi ja loppuun asti aikatauluista kiinni pitäen.
Kokemus, laatu ja täsmällisyys
Tiimimme on jatke yrityksesi koko markkinointistrategiaan. Kun valitset meidät kumppaniksesi, me suunnittelemme, rakennamme, seuraamme ja jatkuvasti kehitämme yrityksesi verkkonäkyvyyttä.
Osaamisemme myyvän kirjoittamiseen kasvaa jokaisessa toistaan haastavammassa projektissa. Myös jatkuva uuden oppiminen ja kehittymisen nälkä tarkoittavat, että sinulle tarjotut palvelut ovat priimaa.
Toimintani ehdottomia kulmakiviä on toimittaa lupaamani asiat sovitusti. Pidämme siis kiinni aikatauluista ja muista sovituista seikoista.
JÄTÄ TARJOUSPYYNTÖ ALLA OLEVAN LOMAKKEEN KAUTTA
Liity nyt Sisäpiiriin ja vastaanota parhaat vinkit sisältömarkkinointiin, kotisivujen rakentamiseen ja kirjoittamiseen suoraan sähköpostiisi.
Laskurimme avulla selvität nettisivujen hinnan kätevästi. Kokeile nyt!