SISÄLTÖ MIIKKAN BLOGI

Vinkit markkinointiin ja liiketoiminnan kehittämiseen!

Nettisivut hinta

Nettisivut hinta: Mistä nettisivujen hinta muodostuu?

Nettisivujen hinta mietityttää varmasti jokaista, jonka eteen sellaisten hankinta napsahtaa – olit sitten yrittäjä tai nettisivujen uudistuksesta vastaava henkilö. Tätä ei helpota lainkaan se, että verkkosivuja tarjoavia palveluntarjoajia löytyy paljon ja uransa alkuvaiheilla oleva kotisivun tekijä saattaa tehdä nettisivut ilmaiseksi portfolioonsa ja yrityksen palveluina ne saattavat vaihdella muutamasta satasesta kymmensiin tuhansiin euroihin. Tästä artikkelista löydät miten kotisivujen hinta muodostuu ja kuinka paljon niihin kannattaa panostaa yrityksen eri kasvuvaiheissa.

Mitä nettisivut yritykselle maksavat?

Yrityksen nettisivut on useimmille nykyään tärkeä markkinointi- ja viestintäkanava. Mutta se minkälaiset kotisivut kukin yritys tarvitsee vaihtelee suuresti. Jotkin yritykset tarvitsevat pienen yhden sivun esittelysivun, kun taas toiset tarvitsevat asiakas- ja liidinhankintaa varten laajan verkkosivuston ja kolmansille riittää tee-se-itse kotisivut. Katsotaan näitä kaikkia erikseen.

One pager -kotisivut

Yksinkertainen ”onepager” on usein edullisin vaihtoehto pienyrittäjän kotisivuiksi. Sivusto sisältää vain yhden sivun, jossa on selkeästi esillä yrityksen yhteystiedot, palvelunkuvaus tai tuotetiedot, yhteydenottolomake sekä integrointi sosiaalisen median tileihin. Tämä tyyppinen peruskotisivu on hyvä silloin kun tekstiä ei ole paljon ja sivu keskittyy vain yhteen palveluun tai tuotteeseen. Tällä kotisivulla pääsee alkuun kun halutaan nopeasti käyntikorttisivu nettiin. Tarpeen kasvaessa sivua voi laajentaa uusilla alasivuilla. Onepagerin hinta vaihtelee 500-700 € välillä.

Laajempien nettisivujen hinta

Useimmat yritykset hyötyvät kuitenkin laajemmista nettisivuista, joiden päätarkoituksen on hankkia yritykselle lisää asiakkaita ja liidejä. Isompien sivujen tekeminen vaatii enemmän työtä, joka nostaa tietysti nettisivujen hintaa.

Monille pienyrittäjille riittää kotisivut, jotka sisältävät etusivun lisäksi 3-8 alasivua. Näiden hinta voi vaihdella yleensä 1000 – 1500 euron välillä. Luonnollisesti verkkosivuston hinta nousee kun siihen lisätään enemmän sivuja. Usein tarvittava sivumäärä riippuu paikkakuntasi kilpailutilanteesta. Usein kova kilpailu Googlen sijoituksista kasvattaa kotisivujen sivumäärää. Tämä selviää kuitenkin konsultaatiossa.

Jos sivuihin on päätetty panostaa enemmän ja kotisivupakettiin lisätään graafista suunnittelua, sisällöntuotantoa, artikkelien kirjoittamista tai jopa verkkokauppa, niin nettisivujen hinta vaihtelee paketin sisällön mukaan 1500 – 10 000 euron välillä.

Kun verkkosivusto tehdään tyylikkäästi ja myyvästi, niin se on yritykselle kannattava investointi. Tarkasti yrityksen kohderyhmän palvelemiseen ja houkuttelemiseen tehdyt kotisivut hankkivat yritykselle tasaisesti uusia asiakkaita. Useimmat yritykset hyötyvät taloudellisesti kun niillä on oman brändin mukaiset luottamusta herättävät kotisivut.

Tee-se-itse nettisivut ”ilmaiset kotisivut”

Jos sinulla on tiukka budjetti ja jonkin verran teknistä osaamista, niin voit tehdä kotisivut itse edullisesti tai jopa ilmaiseksi. Suosittujen verkkosivujen rakentajien, kuten Wix tai Squarespace kanssa nettisivujen tekeminen on vaivatonta. Ne sisältävät valmiita muotoiltuja verkkosivupohjia, joihin voi suoraan alkaa lisätä omaa tekstiä ja kuvia. Muista kuitenkin, että näistä verkkosivustoista ei yleensä tule ammattimaisesti suunniteltujen verkkosivustojen näköisiä ja niiden muotoilu ja ominaisuudet ovat rajoitettuja. Jos kuitenkin mietit yritystoimintaa pitkällä aikavälillä, niin kannattaa harkita yhteydenottoa ammattimaiseen kotisivujen tekijään. Ammattilaiselta saat ideoita ja näkemystä siitä millaiset sivut parhaiten palvelisivat liiketoimintasi tavoiteita ja kohderyhmääsi. Sen lisäksi ammattilaiselta saat heti apua markkinoinnin aloittamisessa.

KOTISIVUJEN HINTA KOOSTUU USEASTA OSA-ALUEESTA

Nettisivujen hinta muodostuu useammasta eri palasesta vaikka kotisivun tekijät yleensä paketoivat sivun toteutuksen yhdeksi kokonaishinnaksi. Maksavana asiakkaana sinun on tietysti hyvä ymmärtää, mistä nettisivujen hinta oikeasti koostuu. Nettisivun hinta ei ole pelkästään koodaamisesta syntyvä kustannus vaan se sisältää paljon muuta.

  1. Ensinnäkin, sivut tarvitsevat www-osoitteen, eli domainin, ja webhosting-palvelun minne sivustoa voidaan alkaa rakentamaan.
  2. Toiseksi, etenkin visuaalisesti kauniita verkkosivuja tehdessä tarvitaan usein graafista suunnitelijaa tekemään pikselin tarkat luonnokset sivuista.
  3. Ja kolmanneksi, verkkosivujen rakentajat käyttävät erilaisia lisäosia tai sovelluksia helpottamaan sivujen kehitystyötä. Jokainen tällaisista lisäosista ostetaan lähes aina asiakaskohtaisesti, tai jotkin yritykset saattavat omistaa laajemman lisenssin lisäosiin – mutta niistä joudutaan silti maksamaan.

NETTISIVUJEN TEKEMISEN HINTA – TYÖN OSUUS

Nettisivujen työn hinta muodostuu työhön käytettävästä ajasta ja se jakaantuu usein sekä graafiseen työhön ja koodarin työhön. Tämä on siis se vaihe, johon kuuluu sivujen suunnittelu, pystyttäminen ja julkaisu. Yleensä sekä freelancerit että laadukkaat nettisivuja rakentavat yritykset tähtäävät 80-120€ tuntilaskutukseen. Tästä jokainen voi laskea, että karkeasti 1000 euron nettisivut pitäisi siis syntyä kymmenessä tunnissa eli alle kahdessa työpäivässä – joka on varsin mahdotonta ellei laadusta tingitä.

Usein markkinointitoimistot eivät halua esitellä ja eritellä tuntihintoja verkkosivujen kehittämisestä, mikä on ihan ymmärrettävää. Palvelun ostajankin kannalta on huomattavasti järkevämpää keskittyä palvelun arvon peilaamiseen hinnoittelussa. Jos lasku tulisi pelkästään tuntien mukaan, peukaloita pyörittelevä koodari saisi aina paremman korvauksen kuin osaava ja nopea tekijä. Lisäksi verkkosivut ovat yksi tärkeimpiä myynnin edistämisen työkaluja, jolloin korkeampi hinta ei välttämättä ole huono asia – varsinkaan jos myynnillisyys on huomioitu sivujen suunnittelussa ja kehittämisessä hyvin.

Usein pienemmät toimijat pystyvät pelaamaan hinnalla hieman suuria enemmän, koska heidän ei tarvitse maksaa suurista toimitiloista eikä firman virkistyspäivistä samanlaisia summia kuin suurien toimijoiden. Näin ollen he pystyvät palvelemaan laadukkaasti myös pienemmälläkin tuntilaskutuksella.

MITEN NETTISIVUN HINTA MUODOSTUU – koko elinkaari

Nettisivut vaativat lähes poikkeuksetta aikaasi myös julkaisun jälkeen, riippumatta siitä millaisella alalla toimit. Tarkat ajat siitä, kuinka kauan sivuston parissa työskentely vaatii riippuu toki yrityksesi tarpeista, kohderyhmistä ja toimialasta.

Nettisivujen hintaa ei myöskään kannata nähdä pelkästään kuluna, koska laadukas ja myynnillisesti optimoitu sivusto on usein yksi myyntiputkesi tärkeimmistä palasista. Tehokas sivusto tuottaa enemmän kysyntää sekä liidejä, ja näin ollen maksaa itsensä takaisin nopeasti.

Voit miettiä asiaa esimerkiksi näin: kuinka nopeasti maksat sivustosi takaisin, jos saat sen avulla edes kaksi asiakasta enemmän kuukaudessa?

8 verkkosivujen hintaan vaikuttavaa tekijää pitkällä tähtäimellä

Yksinkertaisen verkkosivuston toteuttaminen voi olla kustannuksiltaan hyvinkin edullista, mutta jos haluat luoda yrityksellesi todellisen markkinointikoneen, niin sinun kannattaa investoida pelkän perusivuston lisäksi sisällöntuotantoon, graafiseen suunnitteluun, sisällön kirjoittamiseen ja digitaaliseen markkinointiin.

01.Sisällöntuotanto 

Sisällöntuotannolla vaikutetaan verkkosivujen asiakkaan kokemaan laatuun ja markkinoinnin tehokkuuteen. Kun panostat laadukkaaseen sisältöön, se lisää uskottavuuttasi, houkuttelee lisää kävijöitä ja parantaa hakukonenäkyvyyttäsi. Sisällön laatu ei ainoastaan vaikuta siihen, minkä verran kävijät nauttivat sen lukemisesta, vaan se vaikuttaa myös uoran siihen, miten paljon kävijät ovat valmiita maksamaan yrityksesi tuotteista ja palveluista.

Jos pystyt itse tuottamaan sisältöä kotisivulle, niin se vähentää ulkopuolelta ostettavan sisällön hintaa ja siten laskee kotisivujen kokonaisinvetointia.

Tekstisisältöjen kirjoittaminen muodostuu monessa nettisivuprojektissa pullonkaulaksi, kun kiireisellä yrittäjällä ei ole aikaa kirjoittaa riittävästi asiantuntevaa tekstiä sivustolle. Ei aina muisteta että nettisivut rakennetaan tekstisisällön ympärille, jolloin tekstien puuttuminen hidastaa verkkosivujen valmistumista.

Jos oma aikasi ei riitä tekstien kirjoittamiseen, niin teksti voi tilata sisällöntuotannon ammattilaiselta. Hän haastattelee sinua ja kirjoittaa sisällöt haastattelun pohjalta. Kotisivujen tekstien kirjoittamisen hinta vaihtelee yleensä 400 – 2000 € välillä, riippuen siitä kuinka paljon tekstiä tarvitaan.

Jos kirjoittaminen on sinulle luontevaa, niin on suositeltavaa kirjoittaa mahdollisimman paljon kotisivujen teksteistä, sillä sen avulla pystyt säästämään paljon sisällöntuotannon kustannuksista.

Tekstisisällön määrästä ja laadusta ei kuitenkaan kannata tinkiä. Mitä enemmän sivustolla on aiheeseen liittyvää asiantuntevaa tekstiä, sitä paremmin kotisivut pystytään hakukoneoptimoimaan Googlen orgaanista liikennettä varten.

Jos haluat itse kirjoittaa tekstit, niin sisällöntuottaja voi oikolukea tekstit ja hakukoneoptimoija tekee teksteihin tarvittavat hakukoneoptimoinnin toimenpiteet.

02.Graafinen suunnittelu 

Kotisivujen positiivisesti kilpailijoista erottuva ulkoasu vaikuttaa siihen minkälaisen ensivaikutelman potentiaaliset asiakkaat saavat yrityksestäsi. Hyvää myyntityötä tekevän verkkosivuston on oltava visuaalisesti houkutteleva ja luottamusta herättävä. Yleensä nettisivujen hintaan sisältyy ulkoasun ja layoutin suunnittelu.

Mutta jos yrityksen kotisivujen ilmeeseen halutaan panostaa enemmän, niin sen graafinen suunnittelu voidaan toteuttaa pikselin tarkkuudella graafikon toimesta.

Luonnollisesti graafikon suunnittelema layout nostaa hieman nettisivujen hintaa, mutta graafikko pystyy korostamaan yrityksen brändiä visuaalisin keinoin. Joten se on investoinnin arvoista.

Nettisivujen hintaan vaikuttavat myös mahdollisesti muut graafiset palvelut kuten logon, käyntikorttien tai mainosbannereiden teko. Graafikon suunnittelema ulkoasu maksaa yleensä 550-1500 € välillä.

03. Kuvat

Maailma on nykyään erittäin visuaalinen ja tunteet välitetään kuvien avulla. Niiden avulla asiakkaalle välitetään yrityksen arvoja sekä mitä yrityksessä tehdään. Mitä konkreettisemman kuvan asiakas yrityksestä saa sitä lähestyttävämmältä yritys tuntuu. Valokuvia voi ottaa hyvissä valaistusolosuhteissa älypuhelimilla, mutta jos haluat saada oikein laadukkaita kuvia niin ne kannattaa teettää ammattivalokuvaajalla.

Kotisivujen tekeminen aloitetaan usein kuvapankkikuvilla ja vähitellen niitä korvataan omilla yksilöllisillä valokuvilla. Jos sinulla on valmiiksi hyviä kuvia, jotka heijastavat yritysidentiteettiäsi, niin voit säästää rahaa nettisivun kustannuksissa.

Kuvapankkikuvat koko nettisivulle maksavat yleensä muutamasta kympistä ylöspäin. Ammattivalokuvaajan hintahaarukka liikkuu 400 – 1000 € välillä.

04.Alusta ja tekninen toteutus

Nettisivualustojen ja teknisten toteutustapojen hinnoissa on paljon vaihtelua. Saatat törmätä todella halpoihin toteutuksiin ja jopa ilmaisiin kotisivuihin. Toisaalta saatat kuulla sivustoista jotka on koodattu alusta asti ja niiden tekeminen maksaa useita kymmeniä tuhansia. Yrityksellä onkin tärkeää löytää juuri omaan budjettiin ja tarpeisiin sopiva kumppani, joka pystyy tarjoamaan juuri sopivan tasoisen ja hintaisen nettisivun.

Esimerkiksi meidän käyttämä WordPress-alusta on lähtökohtaisesti ilmainen, mutta sen tehokas hyödyntäminen vaatii usein maksullisia lisäosia, joiden määrään vaikuttaa kotisivujen toiminnallisuudet ja laajuus. Hyödynnämme verkkosivutoteutuksissamme WordPressin teemoja ja sivunrakentajia joiden avulla saamme tehtyä kustannustehokkaasti ja laadusta tinkimättä visuaalisesti näyttäviä verkkosivustoja.

Sitten taas on olemassa valmiiksi hallinnoituja kuukausimaksullisia palveluita, kuten SquareSpace tai Webflow, joista täytyy maksaa kiinteää kuukausihintaa. Me käytämme pelkästään WordPress-alustaa, koska se ei aseta sivujen rakentamiselle minkäänlaisia teknisiä rajoituksia toisin kuin valmiiksi hostatut alustat usein tekevät.

05. Verkkosivuston lisäominaisuudet ja asiakkaan ostopolku

Kun mietit nettisivun rakentamisen kustannuksia, sinun on pohdittava, mitkä ominaisuudet ovat hyödyllisiä ja auttavat kaupantekoa. Useimmiten esimerkiksi yhteydenottolomakkeet sisältyvät kotisivupaketin hintaan, mutta esimerkiksi ajanvarauskalenterit tai chatbotit vaativat lisämaksun. Siksi on tärkeää pohtia, mitkä lisäosat hyödyttäisivät tavoitteitasi ja missä voit säästää rahaa. On suositeltavaa kääntyä heti nettisivuprojektin alkuvaiheissa digimarkkinoinin ammattilaisen puoleen, jotta saat näkemystä siitä miten asiakkaasi ostopolku voitaisiin toteuttaa kotisivuilla. Ammattilaiselta saat myös apua myös siihen mitä sisältöä kannattaa tuottaa konversio-optimoinnin kannalta.

06. Jatkuva tekninen ja markkinoinnillinen tuki

Verkkosivut ovat jatkuva projekti, joka ei suinkaan lopu silloin kun sivut saadaan auki. Kotisivulle kannattaa asettaa markkinoinnillisia ja myynnillisiä tavoitteita, joiden saavuttaminen on nettisivun prioriteetti numero 1. Silloin kun tavoite on kirkkaana mielessä, niin silloin osataan kohdistaa kehittämistoimenpiteet oikein.

Jos yrityksessä osataan itse päivittää sivuston perusasioita kuten artikkeleita, lisätä kuvia tai esimerkiksi muuttaa joitain tekstejä, niin yleensä näissä tapauksissa tarvitaan myös silloin tällöin teknistä tukea. Sen takia on hyvä että on joku taho joka tuntee nettisivusi ja osaa auttaa sinua kehittämisessä tai ongelmatilanteissa. Varmista että kotisivun tekijä tarjoaa sinulle teknistä tukea jatkossakin.

07. Ylläpito

On tärkeää muistaa että nettisivujen suunnitelun ja toteutuksen lisäksi nettisivujen ylläpidosta syntyy kustannuksia. Internet on koko ajan muutoksen kourissa, jolloin myös verkkosivuston ohjelmistopäivityksistä pitää huolehtia. Sivusto on koko ajan altiina hakkerointiyrityksille ja sen tietoturvallisuudesta täytyy pitää aktiivisesti huolta.

Varmista että verkkosivusto asennetaan turvalliselle palvelimelle ja että kuukausimaksullinen ylläpito on kunnossa. Somesta löytyy tasaisesti kauhutarinoita joissa nettisivut ovat hakkeroitu puuttuvan ylläpidon takia ja sitten ihmetellään miten kotisivut saisi takaisin.

Selvitä tarjoaako nettisivun tekijä esimerkiksi kuukausittaisia muutostöitä, turvallisuuspäivityksiä tai varmuuskopiointeja?

Meillä ylläpidon hinta vaihtelee perusylläpidosta 30 €/kk, all in ylläpitoon 90 €/kk

08.Päivitykset

Nettisivut kaipaavat aina päivittämistä ja sivustojen vaatima päivittämisen tarve voi olla hyvinkin erilaista. Esimerkiksi WordPress-sivujen peruskoodia ja lisäosia täytyy säännöllisesti päivittää, vaikka mitään muutoksia ei sivulle tehtäisikään.

Toisinaan jotkin sivuston elementit saattavat mennä rikki lisäosien tai järjestelmän päivittämisen yhteydessä, jolloin ne täytyy luonnollisesti korjata. Kotisivujen ylläpito on usein siis täysin perusteltu ja tarjoaa asiakkaalle huolettoman ratkaisun siihen, että sivut pysyvät kunnossa sekä edustavina.

Ylläpitopalvelun hinta vaihtelee kympeistä satasiin ja hintaan vaikuttaa eniten sen laajuus. Me esimerkiksi tarjoamme aina joitain tunteja muutostöitä ylläpitopalvelun.

Panosta verkkosivuston nopeuteen

Nettisivujen nopeus on tärkeää käyttäjäkokemuksen ja hakukoneoptimoinnin kannalta, joten webhotellin nopeudesta ei kannata säästellä verkkosivuja hankittaessa.

Sijoittamalla hieman enemmän rahaa verkkosivuston ylläpitoon voit parantaa sivuston latausnopeutta merkittävästi, vaikka se tarkoittaisikin hieman kokonaiskustannusten lisääntymistä. Asetu hetkeksi sivustollasi vierailevien potentiaalisten asiakkaiden saappaisiin. Latautuuko sivustosi kännykällä sähäkästi. Jos ei lataudu, niin silloin harkitse sivuston nopeuttamista joko teknisen optimoinnin tai webhotellin nopeuttamisen avulla.

Tämä tekijä kannattaa ehdottomasti ottaa huomioon, jos haluat herättää asiakkaissasi luottamusta. Sivun latautuminen on ensimmäinen askel hyvässä asiakaskokemuksessa, sillä asiakaspalvelu alkaa nopeasti latautuvista kotisivuista. Sen lisäksi että räväkästi latautuvat kotisivut on käyttäjäystävälliset, niin ne ovat myös Googlen mieleen, sillä nopeasti latautuvat sivuja näytetään helpommin myös korkeammalla hakutuloksissa.

NETTISIVUJEN MARKKINOINTIPALVELUT

Niin harmillista kuin se onkin, hienoilla ja kalliilla nettisivuilla ei ole juurikaan virkaa, jos ihmiset eivät löydä niitä. Tämän vuoksi kotisivujen tekemisen yhteyteen on luonnollista hankkia digimarkkinoinnin palveluita joilla hankintaa liikennettä sivustolle. Alla muutama esimerkki markkinoinnin palveluista ja hinnoittelusta.

HAKUKONEOPTIMOINTI

Hakukoneet on tärkeä ottaa huomioon jo heti sivuston rakennuksesta lähtien. Hakukoneoptimointi itsessään on jatkuvaa aktiivista työtä sen eteen, että sivustosi löytyisi Googlen haun ensimmäiseltä sivulta. Tämä on jatkuvaa viilausta sekä sivuston tekniikan ja sisällön parissa, että sen ulkopuolella. Monelle yritykselle hakukoneoptimointi on täysin perusteltu sijoituskohde, sillä noin puolet Google haun klikeistä menee ensimmäiselle kolmelle hakutulokselle.

  • Kevyt avainsanatutkimus – 790€
  • Kokonainen SEO-strategia – 1990-5790€
  • Tekninen SEO – 1100€/kk tai 110€/h

SISÄLLÖNTUOTANTO JA SISÄLTÖMARKKINOINTI

Myös sisällöntuotanto jatkuu julkaisun jälkeen ja se on tärkeä palanen yrityksen ja sivuston näkyvyyden rakentamista verkossa. Sisältömarkkinoinnilla pitäisi olla aina kaksi simppeliä tavoitetta. Ensinnäkin, tuoda ihmisiä sivuille hakukoneiden kautta ja toiseksi, auttaa potentiaalisia asiakkaita heidän ongelmiensa kanssa – oli se sitten palvelun tarjoamista TAI ratkaisun tarjoamista. Kun olet valmis auttamaan asiakkaitasi maksutta, he mitä todennäköisimmin myös ostavat sinulta ennen pitkään.

Yleisimmin ostetut sisällöt ovat blogiartikkeleiden tai SOME-sisällön ostaminen. Prosessi menee usein niin, että mainostoimiston sisällöntuottaja soittaa sinulle ja haastattelee työn alle tulevasta aiheesta. Sen jälkeen hän kirjoittaa siitä tekstin ja julkaiseen sinun nettisivuillasi. Artikkelin hintaan vaikuttaa yleensä sen pituus ja asiakkuuden laajus. Usein yhden noin 300 sanaa pitkän artikkelin saa muutamalla satasella, riippuen tekijän kokemuksesta.

  • Sisältöstartegia – alk. 4 000 €
  • Blogikirjoitus – 300 – 1500€
  • SOME-hallinointi – alk. 590 € / kk

GOOGLE ADS -MAINONTA

Toisin kuin aikaa ottava hakukoneoptimointi, Googlen hakumainoksilla pääset haun mainospaikoille välittömästi. Googlen hakusanamainokset ovat suosittuja, koska ne voi kohdentaa suoraan käyttäjän tarpeen mukaan, eli esimerkiksi tietylle hakusanalle (esimerkiksi ”nettisivujen hinta”). Mainonnan hinta pohjautuu kilpailuun ja luonnollisesti vähemmän kilpailluilla sanoilla mainostaminen on edullisempaa. Esimerkiksi mainoksen näyttäminen haussa ”nettisivut yritykselle” maksaa huomattavasti enemmän kuin esimerkiksi haulla ”nettisivujen tekijä Kemijärvi”.

  • Kevyt avainsanatutkimus – 790€
  • Google-mainonta – alk. 600€ / kk

FACEBOOK-MAINONTA

Facebookin mainoalustan kautta luodaan mainoksia sekä Facebookkiin että Instagramiin. Tavoite mainonnassa on sama kuin Googlen mainoksilla, eli ihmisten ohjaaminen verkkosivuillesi ja niiden houkuttelu tekemään haluttu toimenpide nettisivuilla. Erona on se, että SOME-mainokset tulevat muiden ihmisten postausten väliin proaktiivisesti, kun taas Googlen mainokset näkyvät ainoastaan käyttäjän hakua vastaan mukaisia. Facebook ja Some-mainonta ovat erittäin tehokas tapa kasvattaa ihmisten tietoisuutta palveluistasi.

  • FB-mainostilin määritykset – 890€
  • Facebook-mainonta – alk. 600€ / kk

OTA YHTEYTTÄ

Tarvitsetko kotisivut yritykselle? Ota yhteyttä niin keskustellaan liiketoimintasi tarpeista. Räätälöimme juuri sinulle sopivan paketin, josta et joudu maksamaan liikaa mutta saat kaikki haluamasi ja enemmän.

Laske nettisivujen hinta

Laskurimme avulla selvität nettisivujen hinnan kätevästi.
Aloita valitsemalla verkkosivujen tyyppi.

Pienyrittäjän nettisivut soveltuvat hyvin aloittavalle tai pienelle, mutta kasvuhakuiselle yritykselle.

Räätälöidyt nettisivut suunnitellaan huolellisesti yrityksen brändin sekä markkinointitarpeiden mukaisesti.

Kerro meille tarpeestasi!

palaamme sinulle mahdollisimman pian.

Kiinnostaisiko tietää, paljonko nettisivut maksavat?

Laskurimme avulla selvität nettisivujen hinnan kätevästi. Kokeile nyt!